donderdag, februari 09, 2006

Rustdag

Vandaag rustdag. Het was nodig. Zouden we van deze nood geen deugd maken en... efkes aan de leffe zitten? Ook een vrij hectische dag gehad, om vlug te vergeten.

Zoals verwacht lag tijdens de training van gisteren mijn hartslag boven het "geplande" maximum van 125. Gemiddeld bedroeg deze 132, met "pieken" tot 140 bij het oplopen van de heuvel.

Ik heb nog nooit zo traag gelopen (6,47 min. per km) en had de indruk dat ik gedurende de hele tijd aan het inlopen was. In het verleden misschien te weinig afwisseling ingebouwd in mijn loopschema?

Deze traagheid zal wel zijn nut hebben zeker?

Tot 10 miles van Antwerpen ga ik het opgestelde programma zo strict mogelijk trachten te volgen. Als het dan een flop wordt kan ik het steeds op het schema steken...

Santé.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

sholl

Johan zei

dank u, Ludwig anonymous.