zondag, februari 19, 2006

Nachtmarathon van Luxemburg

Het is gebeurd. Mijn planning is aangepast. De nachtmarathon in Luxemburg op 27 mei staat nu op 't programma.

Volgens mij nog juist voldoende tijd om deze voor te bereiden. Er mag wel niet veel "mislopen". Ik kon niet wachten tot in oktober.

Er zullen momenten zijn van twijfel en afzien maar ook momenten om van te genieten zeker. Waarom zouden we het anders doen? - Een vraag die me dikwijks door collega's wordt gesteld.

Mijn 15,2 km van vandaag (ja nog maar 15,2 km ...) heb ik tegen vrij lage hartslag gelopen (< 145). Het ging vlot. Nu nog 97 dagen om te komen tot de 42,195 kilometer.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Proficiat met je nieuwe doel Johan.
Ach, even een nachtmaraton lopen over drie maanden. Telt dat als voorbereiding op Eindhoven of is dat voor de fun ?

Johan zei

@LUC gewoon voor de fun. je moest eens weten hoe plezant dat is.