zaterdag, februari 11, 2006

Eten en drinken

Na de korte uitspatting van donderdagavond, heb ik vrijdag vooral mijn smaakpapillen getest...

Ingevolge onvoorziene omstandigheden, ben ik "verplicht" geweest om tweemaal op restaurant te gaan.

Bij dergelijke gelegenheden heb ik veel te weinig karakter om enkel te kijken naar de voedingswaarde van wat je binnenspeelt. Ook wat het drinken betreft, kan ik het moeilijk bij een watertje houden.

Tussen deze twee uitgebreide maaltijden door, heb ik toch de moed gehad om mijn loopschoenen aan te trekken voor een loopje van 6 kilometer. Waarschijnlijk te weinig om de schade van 's middags te herstellen maar beter iets dan niets.

Ondanks de copieuze maaltijd van 's middags, liep ik vlot en met een goed gevoel.

Nu ben ik juist terug van eveneens 6 kilometer. In tegenstelling tot gisteren, liep het langs geen meter (maar dit is niet echt te verwonderen zeker).

Ik heb me voorgenomen om het volgende week toch iets rustiger aan te doen. Ik bedoel dan meer kilometers en minder eten en drinken.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Het kan zo aangenaam zijn .. lekker eten ... goed drinken ... maar ja .. we moeten toch telkens die middenweg zoeken hé

Anoniem zei

Wees blij dat je niet zoals ik beroepshalve halve en hele dagen in restaurants, bistro en bars doorbreng.
Ben al eens blij de horeca van een fitnessclub te zien.
Niet dat ik wil klagen hoor maar de gelegenheid maakt de dief en de weg naar de hel gaat over goede voornemens...

Johan zei

@LUC als ik u niet zou kennen, zou ik me ernstige vragen stellen bij uw beroep. Halve en hele dagen rondhangen in bars...

Spijtig dat het bij ons geen bar is.