maandag, februari 27, 2006

Nog 13 weken

Dit is dan de persoon waardoor ik toch heb besloten in het voorjaar een marathon te lopen...

Ik heb hem wel onherkenbaar proberen te maken maar den bril is precies niet donker genoeg uitgevallen.

Bedankt Danny. Je hebt dat goed gedaan. Zie maar dat je er ook bent in Luxemburg. Maar het zal dan wel niet voor te lopen zijn zeker.

De link naar je hobbyclub marcheert nu terug:
http://www.dekookvrienden.be/site.htm

Gisteren een duurloop gedaan van 18 km, langs de vaart gelopen. De wind had hier op deze lange rechte stukken vaak vrij spel. Soms had ik de indruk dat hij van alle kanten kwam. Maar 't is het enige parcours dat ik ken in de omgeving dat vrij vlak is. Maar toch geen geklaag of gezaag: 't ging goed.

Tijdens het lopen den Antonio tegengekomen, een ex-loper die nu blijkbaar wielertoerist is geworden. Vroeger, dat moet al zeker een tiental jaar geleden zijn, liepen we samen in de Challenge Brabant Wallon. Dat waren gezellige joggings van 10 tot 15 km doorheen Waals Brabant, meestal op onverhard parcours. Het was een korte maar gezellige babbel.

Programma voor deze week:

Maandag: rustdag
Dinsdag: 60 min incl. 3 x 5 min in Z3 Z4
Woensdag: 40 min. in Z1 - Z2
Donderdag: 60 min. in Z2
Vrijdag: Zwemmen (geen aquajog want dat ken ik nie)
Zaterdag: 50 min. in Z1 - Z2
Zondag: 20 km.

Geen opmerkingen: