zaterdag, april 01, 2006

Wij doen het nu digitaal ...

Vandaag een digitaal fototoestel gaan kopen. Morgen zal ik dat eens efkes proberen. De handleiding is te dik naar mijn goesting maar ik heb al op zowat alle knopjes gedrukt. Alzo toch te weten gekomen hoe je er foto's dient mee te maken.

Ook nog 5 running t shirts gaan halen bij de Decathlon. Voor 7 EUR het stuk kan je niet sukkelen. De kwaliteit is zeker aanvaardbaar.

Wat betreft het lopen, 9 km afgewerkt. Inez wou me absoluut "begeleiden" op haar nieuwe fiets. Die 9 km was nog wel een beetje te ver voor haar. Onderweg 2 keer moeten stoppen (veel wind!). Gelukkig dat ik sportdrank had meegenomen die ze dan ook helemaal heeft legggedronken. Maar 't was plezant. We hadden beiden een knalrood T shirt aan en werden aangemoedigd (vooral dan Inez) door iedereen die we onderweg tegenkwamen.

Morgen staat er een lange duurloop op 't programma. Die zal ik in mijn eentje moeten doen. Hopelijk is er dan toch iets minder wind en regen.

Geen opmerkingen: