zondag, april 23, 2006

Ik ben de Petrus tegengekomen

Prachtige dag, die zaterdag. Plezant om de andere bloggers eens in levende lijve te hebben ontmoet. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt Frank voor dit initiatief.

Wat het lopen betreft, ik heb vanaf de eerste minuut tot de laatste in het "rood" gelopen. Het was afzien. Ik ben dergelijke inspanningen niet meer gewoon. In de toekomst toch terug wat meer trainen in hogere hartslagzones (maar dan na Luxemburg).

Na een dergelijke inspanning op een mooi parcours was het een must om de tank terug bij te vullen. En dan ... blijven plakken. Het plakte daar zo goed dat we toch maar besloten om te blijven voor het etentje en de after party. Frank zorgde nog voor deze last minute inschrijving. Aangepaste kledij was er niet meer bij.

Het eten was voortreffelijk, de drank en de ambiance eveneens. De Petrus dubbel, de triple en de special, je moet ze mij niet meer leren kennen...

Ook een proficiat voor de organistatie. We zijn thuis gekomen rond 3.00. Dan kan het niet anders dan goed zijn geweest.

The day after... geen pijn in de benen, maar wel tot tegen de avond moeten recupereren van die after party. Zou dat de leeftijd zijn, de Petrus of een combinatie van beiden?

Ik heb nog geen tijd gehad om de foto's te bekijken (censureren of niet?). Dat zal voor één van de volgende dagen zijn. De foto's op de blog van Jan en Frank geven al goede indicatie van begin tot het einde.

Zondag , om 17.00 toch van start gegaan voor een lange duurloop van 20 km, in iets meer dan 2 uur uitgelopen. Dat was niet evident.

Ik vermoed dat de server van Blogger ook in de Petrus heeft gehangen. Lag de hele dag plat.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Chapeau voor je twintiger de dag na de Petrus-run. Ik had zaterdagnacht geen cent verwed opdat je nog zou lopen op zondag.
Het was heel leuk om al die bloggers eens in levende lijve te ontmoeten.
En die feestjes zijn ook voor herhaling vatbaar.
Jammer genoeg staan de gecensureerde foto's al op mijne blog.

Anoniem zei

Johan, ja het was echt tof, vooral 's avonds. Chapeau voor het toch nog lopen van de voorspelde 20 K.
Deze afterparty is zeker voor herhaling vatbaar. Vele groeten van Carine en ze vraagt jullie adres voor een communiekaartje voor Ines. Groeten ook aan Saskia!! Greetz en zeker tot ziens hé...

Anoniem zei

Chapeau voor je twintiger. Jammer dat ik niet kon blijven 's avonds (familiale problemen) ... maar ik zag al direct dat Petrus jou beschermheilige was!

Anoniem zei

twas idd een leuke weblogloop... Tot één dezer. Cheers.

Anoniem zei

grappig, een nachtmarathon....