zondag, april 30, 2006

domper

Miljard deju deju. Vandaag vertrokken om 30 km te lopen. Ik had geopteerd om, in tegenstelling tot mijn andere duurlopen, de heuvels deze keer wel op te zoeken met het oog op Luxemburg. Alles ging perfect. Ik liep gemakkelijk (zoals alle andere lange duurlopen). Tot kilometer 25. Ik voelde me nog zeer goed maar... plotseling pijn aan de achillespees. Onmogelijk om door te lopen. Laatste 5 km gewandeld en gevloekt. Boeken toe.

Met keelpijn kan je nog lopen, maar niet met een pijnlijke achillespees. Nog nooit nie voorgehad. Ik val van de ene kwetsuur in de andere. Morgen zien we wel verder maar is vrees er voor. Miljard miljard deju. Ik trek (met mate) mijn kilometers op en patat 'k heb het zitten.

5 opmerkingen:

Bart zei

hey Johan, dat zal best nog lukken. Beetje rusten met 'achiel' en dat komt goed ...

Anoniem zei

Shit, Johan, dat is balen ...
op 4 weken van uwen marathon.
Laat ons hopen dat het nog meevalt.
Je hebt toch al een ijzersterke conditie opgebouwd : die gaat niet wegsmelten.
Hopelijk verzachten een paar daagjes rust en veel ijs smeren de pijn. We duimen voor je !

Anoniem zei

Das pech, hopelijk niet zo erg als het er nu uitziet. Veel sterkte!!

Anoniem zei

Ja Johan, dat is wel pech hebben maar met een beetje rust kan dat toch nog lukken, de conditie die je inmiddels heb opgebouwd ben je niet op een paar dagen kwijt hé.

Anoniem zei

Niet panikeren, met (veel) rust kom je er waarschijnlijk wel door ! Laat ons hopen. Sterkte.