zaterdag, april 29, 2006

Deze morgen opgestaan met keelpijn... Iedereen hier heeft het wel zitten. Saskia ook keelpijn en hoesten, Inez hoesten. Nu ben ik aan de beurt zeker. Tijd om mijn vitaminepottekes nog maar eens boven te halen.

Na gisteren, laat op de avond 11 km te hebben gelopen:

ronde 1: 0:19.31 - AHR 136
ronde 2: 0.19.20 - AHR 145
ronde 3: 0.19.56 - AHR 145

ben ik vandaag zeer vroeg vertrokken. 8,1 km in 45.59. Na 3 minuten had mijn Polar een full memory. Ik heb daar nog zo gene last van.

Goed nieuws: mijn overgewicht is "verdwenen". Ik zit nog steeds dicht bij de bovengrens van mijn BMI maar wel er net onder. - 7 kg op 4 maanden. Ik kom terug van heel ver. Tegen Eindhoven moeten daar nog een 6 kg af.

Ook het lumineuze idee gehad om mijn marathonvoorbereidingen eens te vergelijken. Dat had ik beter niet gedaan.

Morgen zijn er 30 km gepland, die ik misschien gaan optrekken naar 35. Dat optrekken van de kilometers heeft te maken met de vergelijking met voorgaande voorbereidingen. Als die keelpijn maar niet erger wordt, maar zolang ik geen koorts ga ik zeker van start.

Geen opmerkingen: