donderdag, april 20, 2006

Ik ben er nog...

maar ik heb weinig tijd voor de moment. Door die 1 week verlof wel wat werkachterstand opgelopen (al die e mails...).

Ik heb wel min of meer mijn vooropgestelde kilometers gelopen.

Dinsdag: 60 minuten maar wel efkes paniek. De... knie. In principe had ik het 80 minuten willen volhouden. Tijdens het verlof was ik terug zonder knieverband beginnen lopen. Die 30 km van zondag zullen er misschien te veel zijn aan geweest (alhoewel ik tijdens het lopen zeker geen hinder ondervond).

Woensdag: 11,5 km - iets meer dan een uur en met knieverband
Donderdag: 11,5 km - ook iets meer dan een uur en ook nog met knieverband.
Tijdens het lopen: momenteel geen hinder, dus 't zal al bij al wel meevallen zeker. Na het lopen nog wel steeds dat ice pack op de knie en af en toe wat Fastum gel.

Vrijdag rust ik uit.

Zaterdag zit ik dan in Harelbeke voor de eerste web log loop . Naar 't schijnt zeker niet alleen.
Zondag: in principe 30 km maar 't zou wel eens kunnen dat ik inkort tot 20 km.

Wat ga ik zaterdag doen: alles geven of in trainigstempo lopen, met het oog op de lange duurloop van zondag? We zullen zaterdag wel zien.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Bedankt voor de moeite die je wil doen om me mee te nemen, maar ik vrees dat ik zal moeten passen. Ik ben net foto's gaan laten nemen van mijn rechtervoet (de pijn gaat maar niet weg). Straks hoor ik het advies van de dokter maar de wedstrijd morgen mag ik alleszins vergeten. Mss treffen we elkaar nog later op een of andere lokale wedstrijd! Amuseer je morgen en doe de overige bloggers de groeten!!!

Anoniem zei

't is maar 12 km he :-)))
je kan gerust es voluit gaan

Achieltje zei

Ga er maar voor morgen, 't wordt eens zo leuk als we daarna allemaal half uitgeput aan de toog zullen staan/hangen. En voor de rest, tot in Luxemburg, dan treffen we elkaar nog een keer denk ik.