donderdag, april 27, 2006

Doel komt dichter, twijfel begint te komen.

Vandaag gewoon mijn programma afgewerkt. 11 km, tijd en hartslag onbekend want vergeten mijn polar terug op te zetten na een korte stop aan het eerste en enige rood licht - waar zitten mijn gedachten??. Het lopen gaat vlot. De laatste 15 km van Luxemburg zitten al wel serieus in 't koppeke. Als ik het profiel bekijk, stijgen deze toch wel vrij aardig. Dat profiel stond zeker nog niet op hun website toen ik me inschreef...

Seffens nog efkes zoeken naar een hotel. Hopelijk gaat dit nog vlot want ik ben daar weeral redelijk laat mee.

Nog twee zware weken trainen en dan is het zwaarste van de voorbereiding voorbij.

1 opmerking:

Anoniem zei

Zwaar????? 't zal ne serieus harde marathon worden ... maar we zijn toch goed getraind hé!!!