zondag, maart 26, 2006

WEB LOG LOOP - HARELBEKE

Gisteren een knalrood T shirt gaan kopen voor de web-log-loop in Harelbeke. Schitterend initiatief van Frank Spencer. Bloggers wees op de afspraak!

Voor dat T-shirt, efkes in de nieuwe Decathlon van Anderlecht binnengesprongen (eigenlijk was het niet echt voor dat t shirt maar voor ne fiets voor Inez en ook nog een tent voor Inez). De Decathlon is de enigste winkel waar ik zonder problemen uren kan in rondlopen. Voor Nederlandstalig personeel moet je wel zeer goed zoeken. Triestig affaire. Je kunt eigenlijk best zelf Frans beginnen klappen.

Nu ik dat knalrood T shirt heb, zal ik me een van de dagen ook eens inschrijven zeker. Het zal wel een race worden om tijdig in Harelbeke te geraken. Inez gaat nog tennissen van 12.00 tot 13.00. Ik zou ze ook wel willen inschrijven voor de kinderloop maar ik zie ze nog geen 500 meter lopend afleggen - conditie van de jeugd hé.

Vandaag heb ik ook nog gelopen. Een lange duurloop van 21,5 kilometers. Een beetje meer dan oorspronkelijk gepland doordat ik het parcours niet helemaal juist had ingeschat.

Het was wel in een zeer laag tempo, 2 u 14 met een gemiddelde HS van 137.

De knie heeft op die tijd maar 3 à 4 keer "gestoken". Ik vind dat dat goe meevalt. Na afloop heb ik er wel een "ice pack" opgelegd (jawel en geen six pack...). Niet dat ik last had maar meer uit gewoonte en voorzorg.

Vorig weekend nooit gedacht dat ik al een dergelijke duurloop zou hebben kunnen afwerken.

Volgende week, de trainingen nog beperken tot 4 en afwerken in een rustig tempo. Daarna hoop ik opnieuw vertrokken te zijn op het "normale" schema.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Het zou heel leuk zijn moest ik met jullie kunnen carpoolen. Dat blijven plakken achteraf is geen probleem voor mij ;-). Ik kom dan mss best naar het station van Halle of zo?
loopgroet,

Johan zei

@woudloper Pi, we zullen wel zien. Ik kan je eventueel ook komen oppikken. Ik vermoed ergens aan de VUB?? Ik zie niet op een kilometer. Geraken zul je er in elk geval. Ik kan je waarschijnlijk bereiken via de e mail van 1 van de tommen?