zondag, maart 19, 2006

We zijn terug begonnen!

Het trappen doen is nog steeds lastig. Ik heb ook nog geen vertrouwen in die knie en probeer deze dan ook zoveel mogelijk te ontlasten, met het gevaar dat ik de andere knie te zwaar belast.

Maar de zon scheen vandaag (als je binnenzit voel je die koude wind niet) en ik was dat rusten meer dan beu. Dus toch maar proberen enkele kilometers af te leggen - met veel vraagtekens aan deze loop begonnen.

De knie was wel goed ingepakt in een stevig verband.

Zeer zeer traag gelopen met een gemiddelde HS van 137 - 8,5 km in ongeveer 50 minuten (ongeveer want ik heb mijne Polar vergeten af te zetten).

Het lopen ging niet echt fantastisch maar de knie heeft wel standgehouden.

Door deze verpichte rust werd er 1 lange duurloop gemist en 3 dagen niet gelopen, niet echt dramatisch zeker.

Het zal nu langzaam opbouwen worden (hoeveel dagen heb ik nog?). Iets waarin ik gene goeie ben. Ik heb daar te weinig geduld voor. Langs de andere kant, ik zie me volgende week toch gene 20 km loop doen.

Geen opmerkingen: