zaterdag, maart 11, 2006

Marathontempo??

Luc, jij bent ook gene oelewapper zenne. Is er iets wat je niet weet? Ik denk dat ik morgen tot die foto ga lopen (of is deze ook niet juist?) en niet tot de vorige, want dan zou ik meer dan 80 km moeten lopen. De rest wat je me verteld hebt, is zoals je kunt zien ook gelukt.

Vandaag zag ik eindelijk de zon schijnen en ben dan maar zonder handschoenen vertrokken. Een kort loopje van 40 minuten in Z2. Er zouden eveneens 15 minuten in marathontempo moeten inzitten.

Miljard, wat was da koud, die wind. Gewoon afzien. Tijdens het lopen vooral aan die 25 km van morgen zitten denken. De tweede helft gaat dan met wind op kop zijn (als hij niet van richting veranderd). Ik zien er wel wat tegen op. Maar allez, morgen is dat misschien anders.

Vandaag gewoon mijn programma afgewerkt. Enkel die 15 minuten is marathontempo is voor mij moeilijk in te schatten. Ik doe deze gewoon in Z2 - Z3.

Ik loop momenteel met een Polar zonder afstandsmeeting maar wel met een tailwind van Nike voor de afstand (die volgens mij dezelfde technologie gebruikt dan de footpod van Polar). Hierdoor heb ik tijdens het lopen geen indicatie over de snelheid. Nu ben ik wel aan het twijfelen om over te schakelen op iets van Garmin. Met al die technolgie zou je vergeten dat het lopen eigenlijk het belangrijkste is.

Die Garmin zou echter wel van pas komen. Ik raak immers ook snel de oriƫntatie kwijt en dan loopt ge ... verloren (en daar kan ik verhalen over vertellen die nu plezanter zijn dan op de moment zelf - maar ben te laat met deze blog begonnen zeker).

2 opmerkingen:

Olga zei

Aha, and I don't understand a word! :) I visited Belgium in 2002. Thanks for stopping by my blog, and best of luck in coming back to marathons.

Anoniem zei

Confirmatie van de foto kan je hier vinden op de site van het opt. Het is te hopen dat de wolkenformaties van de foto overeenkomen met het weer van zondag.
Prettige zondag nog, nu ga ik naar Enterprise kijken.