maandag, maart 20, 2006

Hindernissen op weg naar Luxemburg

Voor deze week heb ik geen programma opgesteld. Ik loop als ik me goe in mijn vel voel en geen problemen heb met mijn knie.

Deze avond toch al terug 11,5 km afgewerkt. Gewoon op 't gevoel gelopen en traag. - 1 u 05 maar wel met een vrij hoge hartslag AHR 145.

Dat verband doet wonderen. Je voelt zelfs niet meer dat je een knie hebt. Wat een verschil met het eerste verband dat ik had gekocht. Dat lag al aan mijn enkels na enkele kilometers lopen (schoon gezicht). Den apotheker had me een gewoon verband aangesmeerd in plaats van een sportverband.

Maar is die knie de enige hindernis? Eigenlijk niet echt. Deze avond tijdens het lopen aan volgende gebeurtenissen gedacht die niet echt mijn conditie gaan verbeteren:

1) deze vrijdag: efkes terug student - "reünie" met enkele ex-studiemakkers (eigenlijk meer drinkebroeders...). Wat was dat toch ne schone tijd. Den Dirk komt nog eens af van de US. Die zullen we terug wat eet- en biercultuur moeten bijbrengen. Vorige keer een goe caféke ondekt op 't zuid.

2) week van 10 april: 1 week op verlof en jawel all inclusive, in de bergen en niet om te skiën... Ik heb niet gezorgd voor deze boeking maar zie dat wel zitten.

3) eind april: een weekend in Nederland: met een beetje geluk ga ik daar alleen melk drinken.

4) 6 mei: jawel ik word 40... Ik zou die dag, volgens mijn planning, 35 km moeten lopen. Vroeg vertrekken zeker en daarna verplicht om veel te drinken. Ik voorzie op de dag zelf niet echt een feestje - dat is voor in (en na) Luxemburg. Maar er kan altijd wel een surprise party zijn zeker? Danny - Kiwi: in de sporthal, bij de lelijke moustache met zijn schoon madam??

5) the day after: 7 mei: fris in de mis? Inez doet haar eerste communie. Dat gaat zijn met ne kater vrees ik. En daarna... opnieuw...

En dan wordt het tijd om koolhydraten te stapelen zeker, voor 27 mei. Dat lijkt me een ideale voorbereiding.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Je bent ons feestje vergeten. Je ging ook naar ons komen op 20 mei...

Anoniem zei

Johan,

En op 19 mei geef ik mijn 40-jarigen drink. Drank à volonté. Be there!! (uitnodiging volgt nog wel).

tot vrijdag in 't stad.

Wim

Johan zei

Wim ik zal er zijn. ik moet wel koolhydraten stapelen en geen pinten.