vrijdag, maart 17, 2006

Nog maar eens rusten - update

Allez 't is al iets beter.

Vandaag gaan zwemmen, ne spaghetti gaan eten en een paar Duvels gedegusteerd.

In plaats van runners high had ik last van duvels high.

Morgen misschien toch maar eens naar de dokter.

Ik ben nog altijd dat lastig manneke dat niet kan gaan lopen. Ik moet van Saskia vooral kip, kalkoen, rozijnen en noten naar binnenspelen. Wil je weten waarom? Klik dan op deze LINK . (ook interessant is dat, alvorens pasta te eten, je dit best laat voorafgaan door een salade met vinaigrette. Dit zou de omzetting van zetmeel in bloedsuikers vertragen).

De vette vis of het ambachtelijk brood heb ik niet zo direct nodig...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

dat marcheert toch.

Bart zei

hey Johan,

deze week heb ik ergens gelezen dat bier ontstekingswerend werkt, dat bleek toch zo bij tests op muizen :-) Van 't weekend had ik een ontstoken enkel & heb dan maar 'n paar "medicinale Leffes" naar binnen gekapt ...Dat komt dus wel goed met je knie !