dinsdag, augustus 15, 2006

Van alles wat en watertrappelen

Ik had nog eens goesting om iets anders te doen. Deze morgen beslist om aan de 10 km te beginnen in een vrij onbekende looprichting. Na een 3-tal kilometers wist ik niet echt meer waar ik zat. Wel een prachtig heuvelend landschap, op het grootste gedeelte vrijwel geen auto's, alleen maar koeien.

Na 5 km wist ik het helemaal niet meer. De beslissing drong zich op, gewoon terugkeren of verder lopen en hopen dat de navigatie van garmin me in de juiste richting zou brengen.
Voor 't tweede gekozen met het risico dat ik meer kilometers aan "mijne rekker" zou hebben. 'k had ook geen GSM mee voor in 't geval... Een beetje spannend, doet ie het of doet ie het niet.

Maar hij deed het. Fantastisch. Binnengekomen na iets meer dan 10 km. Zaterdag ga ik die omgeving nog verder verkennen met mijn duurloop van 20 km. Dat was nog eens plezant.

Als je dan het kaartje achteraf bekijkt, is het duidelijk dat je daar vrijwel niet kunt "verloren" lopen. Omdat Geert me vorige keer niet op de autostrade kreeg, heb ik hem nu een beetje geholpen... Niets speciaal op de radio gehoord? (Parcours)

Deze middag zal 't al veel minder zijn. Er gaat dan weer wat gevloekt worden. 'k ga proberen nog een beetje verlichting omhoog te hangen. Niet echt mijn ding. Gaten in 't plafond maken, dan zijn die ineens te groot voor de plug, vloeken, of met mijn dikke vingers die kleine vijsekes vastvijsen, vijseke valt, niet 1 keer maar verschillende keren, of die voordien zo witte plafond begint donkere vlekken te vertonen, van 't zweet dat in mijn handen staat. Zeer plezant.

Dat is dan ook de reden waarom er na 6 jaar nog niet in alle kamers verlichting is voorzien (wel een socquet (?) hé). Maar je kunt dat niet blijven uitstellen. 'k zou ook nog wat moeten schilderen. Dat zou dan moeten gebeuren in de loop van deze week want inderdaad 'k ben nog eens 1 week thuis.

'k heb ook ergens in de comments bij Edith iets gelezen over de opdruk voor een weblog t shirt. De sportwinkel waar ik al een 10-tal jaar mijn spullen haal, Maes Sport in Edingen, is vrij gekend voor het leveren van shirts aan sportclubs. Toen ik vorige week nieuwe sloefkes ben gaan halen, had ik reeds naar prijzen gevraagd. Maes Sport kan aanleveren, ofwel een shirt in katoen (niet echt goed om in te lopen), ofwel in dry fit ofwel een singlet. Naast de prijs voor de shirt, is er nog de kost voor het drukken en een éénmalige kost voor het maken van de cliché.

Voor een katoenen T shirt, is de prijs 3,73 EUR, voor een dry fit t shirt is dat tussen de 17,50 en 18,00 EUR en een singlet is dat 17,50 EUR.
Voor de druk komt er nog eens 1,40 EUR bij.

De éénmalige kost van het cliché is 31,50 EUR. De minimale afname is 10 stuks.

Indien gewenst, kan ik daar nog altijd eens binnenspringen voor meer info.

Gisteren ook nog gelopen, 't was eigenlijk meer 8 km watertrappelen. Kletsnat.
(Parcours)

Ook nog, aan alle "moederkes" in het Antwerpse, ne plezante moederkesdag gewenst.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

spannend zo op onbekend terrein lopen! wat die prijzen betreft: ik heb er geen flauw benul van of dat nu duur of goekoop is tegenover andere leveranciers, maar het lijkt me wel redelijk en in ieder geval zeer betaalbaar.

Anoniem zei

Ik dacht dat het in Belgie beter weer was dan bij ons in Nederland, maar ook bij jullie kun je kletsnat worden.

Stefaan zei

Verkeerd lopen, ik haat het. Als ik de omgeving niet meer herken keer ik onmiddellijk terug. De reactie van een ex-oriëntatiecrosser. 'k Heb teveel verkeerd gelopen en gezocht waar ik eigenlijk zat. De beste methode voor mij en ook de minst tijdrovende, was gewoon terugkeren van waar ik kwam.

Anoniem zei

Dus die spookrijder die op de radio werd omgeroepen was jij???? Hoe komt 't toch dat je zo bleek zag? :-)

RunningHans zei

handig hoor die garmin

Anoniem zei

mooi he om zo je weg terug te vinden met de garmin.