woensdag, augustus 23, 2006

't gaat (voorlopig) allemaal vrij vlot.

Gisteren die 16 km afgewerkt in z2 (HS tussen de 126 en 139). Gelopen in 1.26.51 - GHS 138

run - Z2


Vandaag dezelfde 16 km in Z3 (HS tussen de 139 en 152). Gelopen in 1.20.05 - GHS 148

run - Z3

Als ik me goed herinner, ligt het marathontempo normaal gezien in de bovenzone van Z3. Dit wil zeggen dat ik naar Eindhoven ga voor een PR. Als dat lukt, zal ik solidair zijn met Geert. Ik zal proberen ne Guiness van 't vat te drinken. Mijn probleem zal echter zijn er ene te vinden... Dat drinken dat valt allemaal wel goed mee.

6 opmerkingen:

Stefaan zei

'k hoop dat ge er ene kunt drinken.

Anoniem zei

Hai,

'k geloof dat je weer goed op dreef bent, mooi zo. Eindhoven een PR? En wat doen we in Kasterlee dan? PR tooglopen?

Anoniem zei

ok Johan,
ik ben steeds te vinden voer een deal ... jij loopt je PR en ik leg een Guinness in de koffer!
Santé!!

Anoniem zei

Zo aan je trainingen te zien ben je toch goed bezig en ik verwacht toch wel dat je zeker in de buurt moet komen van je PR. Nog een goede maand en dan zullen we het weten!

Anoniem zei

je bent goed op dreef voor Eindhoven en gelet op het hoge ambiance-gehalte daar waardoor je nog wat sneller gaat lopen, zal dat zeker en vast een PR kunnen worden! Er is een Ierse pub op het parcours naar ik me herinner van vorig jaar, dus daar kan je dan altijd effe een Guiness meepakken
:-)

Anoniem zei

Misschien kan je 'vriendin' Sally, buiten Valium, Phentermine en Tramadol, ook goedkoop aan Guinness geraken? :-)