woensdag, augustus 02, 2006

16,10 km - 1 u 26' - GHS 139 - 11,2 km/u

Was dat nu een rustige duurloop? Aan de hartslag te zien wel, maar 't voelde toch anders aan. De kilometers van gisteren waren nog niet helemaal verteerd.

Zaterdag op de web log loop zal 't wel wat rapper gaan zeker. De bedoeling is dat ik daar uitloop in mijn vooropgestelde "marathontempo". Ik ga dus nog zeer fris aankomen in een tijd van ... ('k zal nog eens moeten uitrekenen).

Het is al van 2003 geleden dat ik nog eens een vergelijkbare afstand liep. Dat zal nog eens goed doen. Wat heb ik eigenlijk al die jaren gedaan?

1 opmerking:

Anoniem zei

Goed dat je er bij bent zaterdag ... normaal gezien krijg ik deze week een nieuwe Garmin (dezelfde als de jouwe) geleverd .... kan ik je meteen wat 'tips & tricks' vragen :-)