zaterdag, augustus 19, 2006

PC

Vandaag serieus afgezien. Gisteren was ik op mijn PC bezig toen de electriciteit uitviel wegens een panne. Toen ik deze morgen probeerde op te starten, niks meer. Van alles geprobeerd. Beetje lastig "gelopen". Waarom worden die back ups toch niet verzorgd??? Vooral denken aan wat er allemaal de mist is in gegaan.

Dan maar gaan lopen, 24 km, hartslagmeter vergeten.

Deze avond is de PC expert van de familie "even" binnengesprongen. Na een PC operatie van een 4 tal uur... alles gerecupereerd. Morgen is het feest.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Waarom is het morgen pas feest? Stond de uitnodiging nog op de pc?? :-)

Stefaan zei

Gelukkig zat er een PC-dokter in de familie. Als het bij mij voorkomt mag ik ermee naar de PC-kliniek.

Anoniem zei

Back-up, back-up en nog eens back-up ! Pas als uw computer crasht weet je wel hoe laat het is...