donderdag, augustus 03, 2006

Slaaf van het schema

Lang getwijfeld. Af en toe eens naar buiten gegaan om te "voelen" hoe hard het aan 't regenen was. Me klaargemaakt. Nog efkes gewacht, een paar blogs bekeken. Een blog ontdekt die mij echter wel eerst had ondekt... en dan toch maar vertrokken voor mijn 8 km.

Kletsnat na 10 minuten, efkes gedacht om terug te keren maar dan toch maar verder gelopen. Natter kon ik niet meer worden.

Uiteindelijk heb ik er 9,11 km van gemaakt in een vrij rustig tempo - 48'43" - GHS 139.

Deze morgen ook nog eens op de weegschaal gaan staan en... van de 5 extra vakantiekilo's heb ik er toch al 4 van kwijtgespeeld. Opnieuw eens een pintje drinken?

Morgen: rustdag.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ben gisteren ook 45' later dan gepland vertrokken, maar 't heeft wél geloond: enkele drupjes, minieme regen, maar nooit een stortbui tegengekomen.

Anoniem zei

Opnieuw een pintje drinken ... ?
Tuurlijk, see you in Gierle

Achieltje zei

Wees daar maar gerust van, da ze maar e goe vat aansluiten in Gierle, zal es deugd doen je nog es terug te zien na Luxemburg. Moet daar toch nog regelmatig eens aan denken, zo'n marathon lopen, da zorgt toch gelijk voor een of andere band, samen afzien, geestig, straks rustiger e, da we nog krachten hebben om nadien een te drinken

Greetz