woensdag, augustus 16, 2006

Een beetje uit de hand gelopen...

Er stonden vandaag 10 km in Z3 op 't programma. In plaats daarvan, zijn het 16,26 km geworden...

De bedoeling was dezelfde als gisteren, we lopen maar wat en zien wel waar we uitkomen. Maar als je dan een doodlopend straatje tegenkomt waardoor je verplicht wordt in een totaal verkeerd richting te lopen, als een landbouwer zijn akker vergroot door een klein padje in te palmen tussen zijn twee aanpalende akkers en als een ander padje door de hevige regenval niet meer te belopen is (toch nie met mijn nieuwe sloefkes aan), dan kom je inderdaad aan meer kilometers.

Hierbij het parcours (run). Voor diegenen die ook met een Garmin lopen en motionbased gebruiken => door de link te leggen met je blog blijft het mogelijk om je parcours terug te bekijken, je dashbord en map player (en niet enkel de laatse 10 trainingen)

Na 't lopen dan onmiddellijk geprofiteerd van het feit dat het niet regende. Gras afgedaan (was al meer dan 1 maand geleden..), gesnoeid, want mijn haag stond al bijna bij de buren en nog wat in de tuin gewerkt.

Nu moe moe moe. Morgen een welgekomen rustdag.

Allez juist de laatste 40 minuten gezien van de Belgen. 'k wist nie meer hoe je de TV moest opzetten... Dat heeft de volledige eerste helft geduurd. Van geluk gesproken. Maar ze hebben toch al 1 punt, de Belgen. Triestig. En die interviews na de match, nog triestiger. Ik vermoed dat ze te weinig betaald worden voor een interland te spelen.

5 opmerkingen:

Cremke zei

Dat ene punt is wel enorm positief ingesteld. Als dit geen 2 verloren punten zijn, dan weet ik het niet meer zulle.

Stefaan zei

't Was inderdaad triestig. Ik kijk opnieuw als ze nog eens een wedstrijd kunnen winnen. Waarschijnlijk zal ik ze een hele tijd niet meer zien spelen.

Anoniem zei

Het systeem Vandereycken werkt beter dan ik gedacht had: ze hebben nú al 1 punt meer dan in mijn prognose!!

Anoniem zei

Er waren er toch een paar bij die bijna de hele wedstrijd gelopen hebben (allee die toch niet stil stonden) ... das toch ook al een prestatie, niet ? Ocharme die mannekes, we kunnen toch niet verlangen dat ze voor dat mager preeke een marathon gaan lopen zekers ?

Anoniem zei

Ze zouden beter stoppen, die Rode Duivels, hun shirts mogen ze altijd doneren aan de webloggemeenschap, ongetwijfeld zullen we er veel meer plezier mee beleven dan wat heel België nu heeft aan hun matchen...