zaterdag, augustus 26, 2006

'k heb nog eens succes, twee nieuwe vriendinnen. De vrouwen beginnen nu al achter mij te lopen... Sally kan me al enkele dagen niet gerust laten en nu is er ook al Sandra bijgekomen. Ze willen me rijk maken, onder de valium, de phentermine, den tramadol steken. Ook bieden ze hospitalisatieverzekeringen aan. Je ziet het, het zijn er twee die het beste met me voor hebben. Maar... ik heb karakter. Ik zeg nee tegen dat vrouwengeweld. 'k heb dan ook de "word verification" opgezet. Dus iedereen die nu een comment wil laten, moet in "goede" staat zijn om al die letterkes in te typen.

Op trainigsgebied heb ik alles 1 dag opgeschoven. 'k ben vrijdag naar de Memorial geweest en inderdaad dat geef ik voorrang op een trainingsavondje van 8 km. 't was zoals elk jaar fantastisch. Justine Gatlin en Marion Jones waren er niet. Naar ik vernomen heb, zouden ze contact hebben gehad met Sally en Sandra en hebben ze minder karakter.

De starter van de 100 m hadden ze dan weer nie genoeg valium gegeven. Dat was blijkbaar een serieus zenuwachtig manneke. Vanaf het moment dat die 't pistool in zijn handen had, onmiddellijk... paf. Asafa Powell was zijn "nestels" nog aan het vastmaken. Deju deju. Dat op zo'n evenement. Zou de Fluppe hebben geschoten? Ja, ik mag hem Fluppe noemen. Daarna dan ene klein ongelukje, een electriciteitspanne van 20 minuten. Maar voor de rest, een fantastische meeting en een ongelofelijke sfeer. Volgend jaar opnieuw.

Morgen staat er voor de eerste keer dit jaar een loopje van 32 km gepland. 'k weet nie of da goa lukken maar 'k zal ze in elk geval uitstappen. Als je eerst 16 km heen loopt, moet je er altijd 16 terug doen.

3 opmerkingen:

Stefaan zei

'k Had er ook willen bij zijn (memorial). Op TV is het mooi om volgen maar in het stdion aanwezig zjn moet gewelgig zijn. Volgend jaar doe ik mijn best om een ticketje te bemachtigen.

Stefaan zei

Een paar "tiepfoutjes", de schuld van mijn oude PC.

Anoniem zei

Je hebt toch een recente en volledige backup ??
Als je oude PC de Pip aan Martin geeft heb je een medicijn man nodig om je kostbare data terug boven water te halen.