maandag, januari 29, 2007

Countdown

't zijn nog maar 12 weken tot de eerste marathon van 't jaar. Dat het begint te korten, wordt ook duidelijk aan de trainingsschema's.

Vandaag een 5-tal kilometer loslopen; beetje recupereren van de boscross.
Dinsdag: 13 km: snelle duurloop - doe ik niet echt graag, te vermoeiend.
Woensdag: 5 km rustige duurloop
Donderdag: rust
Vrijdag: 5 km rustige duurloop
Zaterdag: 15 km webloglooptrainig
Zondag: 24 km rustige duurloop.

Allez we zullen er maar aan beginnen zeker.

6 opmerkingen:

Stefaan zei

't ziet er goed, courage

Bruno zei

Die weken korten veeeeeel te snel. Het is net of die voorjaarsmarathon er volgende week al is

Anoniem zei

Goeie moed!

Tip: snelle duurlopen zijn makkelijker af te werken tijdens (oefen-)wedstrijden. Ter voorbereiding van de marathon van Barcelona (al over 4-tal weken) op 4 maart, nemen Patrick en ik daarom deel aan de Natuurlopen van ACLyra. De laatste is op 10 feb in Lier en je kan kiezen voor 5, 10 of 25 km. Inschrijving kost 2,50€. Meestal zijn daar nog andere webloglopers: runningmac, dijleloper, disrun...Je vindt een link op ons blog onder 'Hulpposten'. Misschien tot dan? Grtz!

Anoniem zei

Ik hab al zand en stenen besteld om in den hof een berg te bouwen ... dan kan ik je bij ons uitnodigen om hier je septemberplannen voor te bereiden ;-)

Anoniem zei

Om te beginnen is altijd moeilijk he. Als je eenmaal begonnen bent, ben je niet meer te stoppen denk ik ;-)

Anoniem zei

Johan, veel succes met de voorbereiding van de Jungfrau. Hopelijk raak je ook nog aan een startbewijs.
Loop ze,
Bart