woensdag, januari 24, 2007

In vorm

De conditie begint serieus te verbeteren. Met 6 trainingen per week kan het vrijwel niet anders.
Zondag kon zelfs, voor de eerste keer, mijn Garmin me niet meer volgen. 't was wel in 't ... bos. Ik heb daar voor de eerste keer een vrij heuvelachtige duurloop gelopen van +/- 20 km (normaal zoek ik vrij vlakke wegen uit voor duurlopen vanaf 20km). Op de Garmin zelf en en in training center was het wel maar 18 km, met spottracks waren het er 20.

Ik zou zondag ook nog een wedstrijdje ergens willen meepikken tussen de 10 à 15 km maar deze zijn dit weekend blijkbaar dun bezaaid. Misschien eens over de grens gaan kijken en de "Goed beter Best loop" meelopen in Best. Maar toch liever iets anders ('k heb daar al eens gelopen). Als er andere bloggers ergens actief zijn, mogen ze steeds iets laten weten.

Op 3 februari zou 'k ook willen aanwezig zijn op de weblogtraining die Julie organiseert maar...'k heb een probleem. De datum pas niet echt. Dit wil zeggen: hij past niet. 'k zal toch nog een efforke doen om me proberen vrij te maken die dag.

Nu rap gaan slapen want 'k moet bijna terug opstaan.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ha Johan, wat lees ik nu? Ben je echt van plan om naar Driebergen te komen om 12 kilometertjes te lopen? Lijkt me super om je weer te zien! Is het niet erg ver weg? Helaas moet ik na de wedstrijd direct naar huis omdat we gaan eten bij mijn moeder....
Als je komt, hoop ik je te zien ('k heb 'Petra'shirt aan).
Groetjes!!! (Gaan we in polonaise door de heuveltjes van 3bergen?)