zondag, januari 14, 2007

Mol

Om tijdig op de afspraak te komen, stond de wekker deze morgen om ... 6 uur. Gezien het late uur van zaterdag waarop het bed werd opgezocht en rekening houdend met een aantal glaasjes wijn die naar binnen werden gewerkt, een niet echt aangename ervaring.

Maar de weblogloop heeft dat allemaal doen vergeten. 't was plezant, met een goede accomodatie en schone omgeving. Mario had ook duidelijk zijn werk gemaakt om alles tot in de puntjes voor te bereiden en te verzorgen. 't was tof en er waren een hele boel bloggers op deze weblogloop afgekomen.

Ook waren er, voor mij althans, aanzienlijk wat "onbekende" bloggers aanwezig. 'k zal de volgende dagen eens wat tijd trachten vrij te maken om eens naar die blogs op zoek te gaan.

De 10 km zelf heeft me ook aardig verrast. Mijn conditie is nog niet zoooo slecht. De afstand werd afgelegd in +/- 44.23. Misschien wel een pr als je rekening houdt met een... leeftijdscorrectie. In 2002 heb ik ooit 42.50.

De volgende keer ben ik zeker terug op de afspraak.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

yep, 't was weeral in orde ..; volgende keer kunnen we nog wat verder ons tripke naar Suisse plannen!

Anoniem zei

desondanks een mooie tijd hoor Johan ! Op naar de volgende ! Cheers !

Anoniem zei

Het was goed om iedereen nog eens gezien te hebben. Moeten we absoluut blijven doen, als is het maar om die PR te verbeteren.

Anoniem zei

Knappe prestatie in Mol, Johan.
Ik zag je aanvankelijk in de verte lopen, maar hoewel ik versnelde liep je steeds verder van me weg.
Het was inderdaad leuk om die steeds groeiende bende nogmaals "in real life" te ontmoeten.
Tot een volgende ...

Anoniem zei

Ik wist niet dat dit kon: een leeftijdscorrectie. Het kan dus alleen maar beter worden.
Goed gelopen hoor.

Anoniem zei

leuk je ontmoet te hebben ! Nog veel loopplezier en tot een volgende keer.
NB: misschien komen we wel eens op die heuvels rond Halle trainen.

Anoniem zei

We hadden Geert toch goed liggen, hé!
Tot een volgende!
Grtz!