zaterdag, juni 17, 2006

Was da...

Een zware week achter de rug waar er geen tijd was voor het lopen. Een excuus zoals een ander? Lopen kun je toch altijd doen... Vorige week was dit echt niet het geval. Ik ben dan wel een laatloper (vertrek meestal tussen 22.00 en 23.00) maar nog later gaan lopen... Er moet ook efkes geslapen worden.

Gisteren had ik dan eventueel terug mijn loopschoenen kunnen aantrekken. In plaats daarvan echter, heb ik genoten van een Gulden Draak en een Leute Bok. Zware kost. De spanning even "verdrinken".

Vandaag en morgen gaan we er wel een lap op geven. Volgende week zal het dan weer zeer moeilijk worden. Maar daarna se, 3 weken genieten en veel lopen...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik probeer nu m'n planning wat in orde te houden, maar vroeger liep ik ook regelmatig héél laat ... vooral als het pikdonker is loop je supergemotiveerd langs het kanaal aan de achterkant van Plankendaal ... zonder verlichting en met af en toe een brullende leeuw of krijsende aap die de stilte verbreekt ...

Achieltje zei

Welwelwel, wat moeten we daar niet van denken, alcohol verkiezen boven lopen, het wordt dringend tijd dat we weer eens samen aan de start van een wedstrijd staan, je eens weer op het rechte pad brengen...lol

Greetz

Anoniem zei

De boog kan niet altijd gespannen zijn hé, of en toe de teugels wat lossen kan ook eens geen kwaad. Dan ben je daarna weer extra gemotiveerd.