zaterdag, juni 10, 2006

Nie slim...

Amai, waar waren die wolken? Vorige keer liep ik er nog op maar vandaag... een blauwe hemel, ook geen stapelwolken na de middag. Dus onmogelijk om op wolken te lopen en ben dan ook terug met mijn beide voeten op de grond terecht gekomen. Geert had het nog voorspeld...

Na de finale van Roland Garros vertrokken voor 21 km. Omdat ik de indruk heb dat ik de laatste maanden aanzienlijk onder de tijden blijf van een tweetal jaar geleden, had ik me voorgenomen om meer variatie te brengen in het loopschema en ook het tempo een beetje op e trekken.

Vertrokken met vol goede moed aan deze 21 km. Eerst getwijfeld of ik deze in 't bos zou gaan lopen of langs de vaart. 't bos zou zeker en vast minder warm zijn. Omdat ik geen goesting had om de auto te nemen, toch geopteerd voor de vaart. Dat was de eerste vergissing. Warm, warm, warm en geen minuut schaduw, steeds in de volle zon.

Tweede vergissing, te vlug van start gegaan. De eerste helft gelopen in 0.54.56. Daarna een serieuze klop op mijne kop gekregen. 'k had nochtans mijn "klakske" opgezet en mijn camel bag gevuld met 1,5 liter drank (jawel sportdrank), maar dat hielp langs geen kanten. Het tweede stuk meer gestapt dan gelopen. 'k had het gevoel dat ik op nen barbeque lag en van een saignant naar een bien cuit was aan het evolueren.

Thuis gekomen na een tochtje van 2.11.28.

Mijn les geleerd en dit zal me geen tweede keer overkomen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Other security problems include I will definitely consider buying a Mac knowing that, Arison said, referring to animation quality. Its like watching a coverage of Chinas sweeping

Anoniem zei

Wat zeggen ze ook al weer ? "'tis uit uw fouten dat ge leert" ?

Anoniem zei

tiens tiens ... gewoonlijk hebben mijn voorspellingen de waarde van een weerbericht: 't kan er al eens naast zitten. Maar, kop op, na zon komt regenschijn :-)