zondag, juni 04, 2006

Na Luxemburg, toch al terug 4 keer efkes gaan lopen. Steeds een 25 minuten, +/- 5 km. In tegenstelling tot de andere keren, nu blijkbaar geen last van het zwarte gat na een marathon. 't gaat vlot en met veel veel goesting. Vandaag zelfs 2 keer gaan lopen. Een eerste keer samen met Inez, op de fiets, een 25 minuutjes. Daarna ik nog eens alleen, ook een 25 minuten.

Juni gaat wel een zware maand worden. Deze nacht van wakker gelegen. Agenda op het werk staat propvol (avond en weekendwerk zullen meer dan waarschijnlijk nodig zijn), thuis ook veel werk (begin juli vertrekken we op verlof, dus den hof en dergelijke moeten er een beetje proper bijliggen), een beetje lopen, een beetje bloggen. Ja watte.

Normaal zou ik ook morgen in Gent willen lopen maar... in plaats daarvan zal ik me achter mijn bureau amuseren.

Het aftellen naar 't verlof is al wel begonnen. Dat wordt hopelijk 3 weken lopen in de zon.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Nog even op de tanden bijten en dan genieten van 't verlof, Johan!!

Anoniem zei

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»