maandag, juni 05, 2006

de 10 km van Lembeek

Door tijdsgebrek heb ik de 10 km van Gent links laten liggen. In plaats daarvan dan maar 10 km in Lembeek gelopen, langs het kanaal. Om het toch een beetje spannend te maken, had ik mijn virtuele partner "meegenomen". Ik heb hem (of haar) laten lopen op mijn laatst gelopen 10k + 1 minuut (45 minuten).

'k heb toch wel verloren zeker.

Zou het bij de volgende versie van de Forerunner niet mogelijk zijn deze partner te "personaliseren", zoals dat binnenkort mogelijk is bij de bankkaarten. Dat kan altijd een extra stimulans geven om er een serieus stuk voor te blijven (je maakt er bijvoorbeeld een blaffende hond van) ofwel... om er juist naast te blijven lopen (aangenaam gezelschap) ofwel er juist achter.

De 10 km werden afgelegd in 47,39 min. tegen een gem HS van 159.

Volgende keer rapper.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

die PR zit er zeker nog in hoor Johan ! Keep up the spirit. Cheers.

Mike zei

Zo een gepersonaliseerde looppartner zie ik ook wel zitten op m'n Forerunner.

Anoniem zei

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»