dinsdag, juni 27, 2006

't is zover

De laatste tijd zeer druk bezig geweest, maar 'k zit nog wel op schema wat het lopen betreft.

Zaterdag: 16,09 km in 1.26.27 - GHS 143
Zondag : 7,61 km in 0.40.20 - GHS 137
Dinsdag: 11,82 km in 1.04.

Onze huizenoppas is aangekomen, die naast het huis ook op de kat, de vissen en ' t dwergkonijn zal passen. Dit wil ook zeggen dat we er bijna mee weg zijn. Ik vermoed dat het tot de 17de juli zeer kalm zal zijn op deze blog.

Het zullen de komende weken serieuze duurlopen worden in serieuze temperaturen. Plezant maar zwaar. Als ik het te moeilijk krijg, kan ik denken aan deze foto's. Dat is pas afzien.

Aan allen die de guldensporenmarathon lopen: succes. Hopelijk goed weer maar toch niet te warm.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Amuseer U Johan!! Groetjes.

Anoniem zei

Death Valley ... ik ben daar ook ooit geweest en wat grappig is ... ik heb daar nogal wat straffe verhalen over, en die heb ik deze week nog tegen een collega verteld ... als afsluiter zei ik hem dat 'als ze daar ooit een marathon organiseren ga ik er zeker heen, maar 't zal waarschijnlijk zijn om te sterven' ... ikke weer met mijne grote muil ... wil er iemand mee gaan?