woensdag, juni 21, 2006

Dat is lang geleden

maar 'k heb ondertussen toch gelopen. Niet veel maar wel tegen een voor mij relatief hoge hartslag.

Zaterdag: 8,2 km - 43.56 - GHS 149
Zondag: 11,2 km - 58.36 - GHS 152
Maandag: 11 km - 57.31 - GHS 149

en het plezante eraan is, steeds op een ander en onbekend parcours. kvind de Forerunner een ongelofelijk "machien" en zeer handig in 't gebruik. Ik begin nu echt de nabije omgeving te verkennen. De weg terugvinden? Gewoon 't pijltje volgen...

Vandaag stonden er 5 km op 't programma maar ik ga deze morgen afwerken.

Te veel stress gehad, te weinig geslapen, niet gegeten deze middag, koppijn, in de file gestaan, ambetant gemaakt, en bovenop dat alles: stuk (allée vrijwel volledige) tand afgebroken, afspraak tandarts pas begin augustus, terug van mijne "tak" gemaakt, dan misschien toch vrijdag, "bang" afwachten... Die weet dat nie zeker. Op verlof is eten en drinken zeer belangrijk en dat is zeer lastig met een vrijwel volledige tand die weg is (voor het drinken valt het eigenlijk nog goed mee).

Dus het ideale moment om nog iets op de blog te zetten.

Momenteel echt aan 't dromen, en niet van een marathon, maar van diepzeeduiken. We brengen reeds het derde jaar op rij onze "grote" vakantie door in L'Estartit. Een paradijs voor diepzeeduiken.

Omdat we regelmatig richting Spanje vertrekken, was ik begonnen met Spaans te leren,
zonder dat Saskia het wist. Bedoeling was dat ik deze vakantie onverwacht met mijn Spaans zou uitpakken. Plan echter mislukt. Na enkele maanden (jawel zolang) gestopt wegens tijdsgebrek (lees: het vele werk en het voorbereiden van een marathon die in eerste instantie niet gepland was, maar die ik met zeer veel plezier heb gelopen).

Het plan om Spaans te leren, heb ik nog niet laten vallen. Het zal dan wel voor tegen de Paasvakantie zijn (lange termijn planning). Dat onverwachte moet ook nog lukken. Saskia is toch geen lezer van deze blog en ik vraag dan maar aan diegenen die wel lezer zijn hunne mond efkes te houden.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik ben écht benieuwd naar de reactie van Saskia wanneer je in je slaap plots Spaans begint te spreken!