zondag, mei 21, 2006

Vrijdag heb ik 14 km gelopen met een gemiddelde HS van 144. Niet echt last gehad van pijn (je voelt altijd wel iets). Toch is er iets in 't kopke dat altijd zegt: pas op. De kine heeft me opnieuw aangeraden om rustig op te bouwen.

De alcoholconsumptie tijdens de weekendfeestjes vrij laag gehouden (zelf een beetje verrast dat dit lukte...). Zaterdagmorgen wel opgestaan met een serieuze verkoudheid (miljard, dat kon er maar bijkomen). Deze heeft me een groot deel van de zondagmiddag in 't bed doen doorbrengen. Tegen de avond ben ik er toch min of meer doorgekomen en heb dan nog 11,5 km afgelegd - zonder hartslagmeter in 1.03. Het zijn trouwens de laatste dagen van mijn Polar. 'k heb een nieuw speelgoedje gekocht. Meer uitgebreide info volgt later. 'k moet er eerst eens mee gespeeld hebben.

Wat gaat volgende week brengen? Voor de moment is dat nog een groot vraagteken.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is nooit slecht om toch een beetje naar die kleine stemmetjes te luisteren! Ben benieuwd naar het nieuwe speeltje ... toevallig toch niet van Garmin??

Anoniem zei

deze week : rusten, rusten en nog es rusten ... de ideale training voor je lichaam en voor Luxemburg!

Anoniem zei

Rusten is dus de boodschap! Dat zou je sowieso moeten doen, of je nu een verkoudheid hebt of niet. Ik wens je alvast veel, snél beterschap en veel succes zaterdag!

Loopgroet,
woudloper TCrunning.

Johan zei

@geert, mijn nieuw speelgoed is inderdaad van garmin... Vandaag ontvangen en nu volop aan 't bestuderen.

Anoniem zei

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»