donderdag, mei 25, 2006

40 minuten loslopen in het hallerbos op het inmiddels vertrouwde parcours. Mijn nieuw speelgoedje, een forerunner 305, voor een tweede keer gebruikt. Een ongelofelijk machien, met veel toeters en bellen. Vandaag heb ik het boekske eens volledig doorgenomen en alles zo'n beetje getest. Verloren lopen zit er nu niet meer in. Dat kan nog van pas komen in Luxemburg, bij het maken van een lange wandeling.

Nu nog een paar keer een warm bad afgewisseld met een koude douche se. Dat kan wonderen doen zoals bij Birger. Alleen, 'k heb gene Compex. Misschien had ik beter dat aangeschaft in plaats van die Forerunner...

Morgen nog eens 20 minuten loslopen en dan zijn we weg, richting Luxemburg.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Vooral die virtual partner vind ik interessant ... als ik een duurloop wil doen tegen een ambitieus tempo gebruik ik 'm steeds en gewoon 't feit dat je denkt tegen iemand te lopen kan wonderen verrichten op momenten dat je anders wat aan tempo zou inbinden. Succes ermee!

Mike zei

Succes in Luxemburg. Zo een GPS loopmaatje is inderdaad leuk speelgoed ;-))

Anoniem zei

Heel veel succes daar in Luxemburg, geef er een lap op!

Anoniem zei

Heel veel succes daar in Luxemburg, geef er een lap op!

Anoniem zei

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

Anoniem zei

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»