woensdag, mei 03, 2006

Rustdag 3

Deze morgen naar de dokter geweest. Resultaat: ontstekingsremmers innemen en magnesiumtabletten. Ik dien ook naar de kine te gaan. Daar kan ik pas vrijdag mee starten. Ik voel het al aankomen, 't gaat hier een verloren week worden. Nie goe voor 't koppeke. De zwaarste trainigsweek niet kunnen afwerken. Twee lange duurlopen gemist.

Ik wil beginnen met terug wat te lopen maar 't kan gewoon nog niet. Afzien en nog eens afzien. 'k kan moeilijk relativeren. Dat zou beteren met de leeftijd maar daar heb ik nog niets van gemerkt. Beter uit mijn buurt blijven nu.

4 opmerkingen:

Achieltje zei

Hallo,

Kan je best begrijpen hoe je je nu voelt, zit in hetzelfde schuitje, Luxemburg zo dichtbij en dan zoiets tegenkomen. Misschien kunnen we daar samen voor de ambulance uit lopen? Of elk een halve marathon met ene ehbo kistje rondzeulen?

Khoop toch dat ik je daar tegenkom hoor, en dat we beiden lopend over de finish komen.

Je hoort het niet graag, maar doe het toch maar enkele dagen rustigaan hoor!!!

Greetz

Anoniem zei

Pech,
Dat komt inderdaad heel ongelegen nu, maar de basis is er toch he en die is op een week niet verdwenen. Dus hopen dat je snel terug kan beginnen.
Ik duim alleszins voor je.

Anoniem zei

beter 1 week rust ipv doorlopen en veel langer rust!
sterkte

Anoniem zei

ik lees hier voor het eerst je blog en het negatieve stroomt er af, man. je kunt lopen, maar nu gaat het even minder. dat overkomt iedereen. als mij dat overkomt denk ik steeds aan marc herremans...