zaterdag, mei 06, 2006

25 km - 1 uur - AHR 111

Das straf hé. 't is spijtig genoeg geen looptraining. 'k heb 1 uur zitten zwoegen op zo'n ellipse trainer... alternatieve training.

Vrijdag naar een sportkinesist geweest. Deze vreest voor een klein scheurtje. Het is geen ontsteking, heeft niets te maken met de achillespees maar 't is de verbinding tussen de achillespees en de kuit (allo dokter!!). Indien het effectief een scheurtje is, betekent dit dat ik een aantal weken "out" zal zijn (ik denk dat hij 3 weken heeft gezegd maar ga het hem maandag nog eens vragen). Om uitsluitsel te hebben, dient er een echo genomen te worden. Wat het ook is, tegen Luxemburg ga ik normaal gezien wel pijnvrij kunnen lopen. Of het dan al verstandig is om direct een marathon te lopen, is een andere zaak (misschien beter mijn verstand thuis laten).

Maar we gaan zeker en vast naar Luxemburg. Die beslissing is genomen. Hopelijk kan ik er lopen. Lopen of niet, een feestje gaan we er zeker en vast van maken (daar heb ik nog nooit problemen mee gehad). Tot hoe laat is de bar open?

6 opmerkingen:

Anoniem zei

we vinden er wel ene die speciaal voor de Belgen open zal blijven ... en ... bekijk het positief : nooit zal je zo uitgerust aan een marathon beginnen!!!

Anoniem zei

die ellips trainer is een goei alternatief, maar niet echt leuk (vind ik), we goed om de conditie op peil te houden. Die marathon, dat zal wel lukken. Veel beterschap.

Anoniem zei

Vorig jaar had mijn loop-makker Luc een spierscheurtje in de kuit op vier weken van de marathon (Stockholm). Hij heeft de laatste maand ervoor geen meter meer gelopen en is met de moed der wanhoop aan de start gekomen.
Uiteindelijk heeft hij toch de finish gehaald. Het was wel zijn zwakste tijd ooit, maar zo zie je dat het wel kan.
Veel sukses en die marathon, dat zal wel lukken. De tijd moet je maar wat bijstellen.

Achieltje zei

Het zal daar weer wat worden, die mensen denken tot nu toe nog steeds dat alle marathonlopers echte atleten zijn, wat zullen ze wel niet denken nadat je daar je feestje hebt gebouwd, lol.
Hopelijk loop je dan pijnvrij, zo kan je toch de plateau bier helpen dragen als ik ene trakteer...

Anoniem zei

op't gemakske Johan, en ge zult er wel geraken !

Anoniem zei

Dan kunde de 19° voluit gaan.

Wim