zaterdag, oktober 21, 2006

weblogloop nummer 3 : 1u 11' 20"

Dit jaar was ik met veel goede moed terug begonnen met lopen, na vorig jaar te zijn gestopt (min of meer verplicht). Maar 't sloeg tegen... Alles wat gelopen werd, kwam helemaal niet in de buurt van de tijden van vroeger.

Maar vandaag...superdag op een prachtig parcours en... toch nog eens een PR. Ik had de hoop al opgegeven. Het vorige PR op de 10 mijl dateerde van april 2001 met 1.13.34. Zeer content en fantastisch gevoel om nog eens in buurt te komen. Het lopen voelde ook goed. Misschien was 't parcours wel iets korter maar 'k heb wel nog nooit gelopen met zoveel wind "op kop" (en dat zonder aerodynamisch pakske).

Op deze weblogloop waren, zoals steeds, veel bloggers aanwezig en ook nu een aantal nieuwe gezichten. De ene al wat moeilijker te herkennen dan de andere. Steeds plezierig om mekaar nog eens te zien. Wel spijtig dat ik geen tijd had om achteraf te blijven voor een babbeltje en zo, laat staan om de polonaise nog eens in te zetten. 'k zal dat de volgende keer goed maken...

Maar mijn feest was nog niet gedaan. Sinds begin van de competitie ben ik terug "actief" supporter geworden van den Antwaarp, de laatste Belgische club die een Europese finale heeft bereikt en waarmee ik in mijne jonge tijd heel Europa heb mee rondgereisd. Dus ook vanavond tegen Lokeren gaan zien, terug goe voetbal en veel goals. Olé. Laat den Beerschot nu maar komen (als ze zich tenminste kunnen plaatsen).

12 opmerkingen:

Stefaan zei

dikke proficiat met uwe uitslag op de weblogloop. Nu nog een goede voetbalploeg vinden om voor te supporteren en 't is terug helemaal in orde :-). In de toekomst zou ik ook graag eens meedoen aan een weblogloop, lijkt mij plezant.

Anoniem zei

Leuk dat je er bij was Johan en proficiat met je PR!!

Anoniem zei

Zonder polonaise een PR!!! Gefeliciteerd! Ik moet je wel zeggen dat ik het erg betreur dat we de polonaise niet hebben kunnen doen.....volgende keer dan maar???

Anoniem zei

Shit sech, ge hebt me ingehaald. Uw PR is beter als het mijne. In Gierle liet ik je nog achter me maar ik weet niet of dat in Lier wel gelukt zou zijn, zo'n sterke tijd. Proficiat!!!
In Kasterlee zal ik dus maar moeten proberen jou voor te blijven op de marathon, maar dat gaat geen simpele klus worden gezien jouw tijd 3:40 toch he?

Anoniem zei

Johan, nogmaals proficiat met je PR. Ik heb juist de beelden gezien op ATV en daaruit kon ik inderdaad afleiden dat het een goede wedstrijd moet geweest zijn. Ik zal dringend nog eens moeten gaan kijken.

Anoniem zei

Proficiat met je PR !
Vooral met de forse tegenwind was het geen makkie en een PR van vijf jaar geleden verbeteren is inderdaad een superprestatie.
Gefeliciteerd !

Anoniem zei

En ge waart bij aankomst nog niet eens aan 't zweten ... stel dat ge u écht had ingespannen ... :-))))
Proficiat met je PR!

Anoniem zei

Hip, hip, hoera, 't vrouwke zal niet meer mee mogen zeker.(LOL) Efkes alleen gelaten en terug aanknopen aan jouw toptijden van "vroeger" WOW. Echt sterke prestatie. Heb je echt willen volgen maar kwam duidelijk te kort. Afzien tijdens Eindhoven moet ergens een klik gemaakt hebben zeker. Proficiat Johan, doe zo voort...

Anoniem zei

Proficiat met je P.R., zo kort na Eindhoven heb je een prachttijd gelopen. Vooral met de wind op kop een aantal kilometers is dit niet evident. Voor mij was het de eerste weblogloop en heel goed meegevallen. Volgende keer zullen we wel wat meer kans krijgen een praatje te slaan. Het was leuk de mensen achter de blogs eens in levende lijve te ontmoeten!

Cremke zei

Proficiat met uw PR. En wat de voetbal betreft, In Mechelen vinden ze belangrijker welke Vlaamse ploeg laatst een Europa-beker won. (Wat niet wil zeggen dat ik voor Mechelen supporter)

Anoniem zei

Voila, een nieuw PR. Meer moet dat niet zijn. ALs we nu de volgende keer het windmachien afzetten sta ik niet in voor de gevolgen...
Loop ze,
Bart

Anoniem zei

Johan, geef mij dan toch maar Blauw-zwart Club Brugge hoor ! Das tenminste een kwaliteitsploeg !!! Cheers en geproficiateerd met uw nieuw PR !!!