maandag, oktober 16, 2006

Web log loop

Zaterdag is 't zover, opnieuw een weblogloop. Ik hoop tijdig in Lier te kunnen geraken. Het zal voor de 10 km of de 10 miles zijn. Veel verschil is dat wel niet, 't is maar drie letters meer.

Voor de rest nog zeer weinig op de planning. Eindhoven heeft pijn gedaan. De enige marathon die ik toch wel graag wou teruglopen in 2007, was deze van Luxemburg. Deze staat met stip op nr 1 van de reeds gelopen marathons. Maar ik dien toch forfait te geven. Mijn zus plant om juist op die dag te... trouwen. En daar ga ik me nu eens nie met "moeien" se. Feest in Luxemburg?

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Johan, tot zaterdag in Lier. Ik weet het ook nog niet welke afstand ik ga lopen. Zal ter plaatse beslist worden. CU... Groeten aan de dames.

Unknown zei

Hoi Johan,
Ik zie jou (en de vele andere bloggers) met veel plezier in Lier (sorry voor het rijmpje, geheel en al toeval). Zelf laat ik het loopplunje thuis, ik kan schieronmogelijk op tijd zijn. Groetjes.

Anoniem zei

Das jammer, ik ga zeker naar Luxemburg, 't was daar inderdaad een prachtige organisatie en een enorme sfeer

Anoniem zei

Ik weet ook niet wat ik ga lopen in Lier ... ik was van plan om de 5k & de 10m te lopen, maar omdat ze op 't zelfde uur vertrekken zal dat niet gaan!
Als je wil zal ik je in Luxemburg anders wel gaan vervangen volgend jaar ;-)

Anoniem zei

Kan je je zus niet overhalen om in Luxemburg te trouwen?

Anoniem zei

doe de groeten aan alle webloggers, ik zal er deze keer niet bij kunnen zijn. Gegroet.

Achieltje zei

Godvergodvergodver, excuseer mijn taalgebruik, maar ik was mijn mentale voorbereiding op Luxemburg al gestart, maar naar wie moet ik nu roepen onderweg? Met wie moet ik nu het startvak in? De laatste momenten weglachen?
Nu, er is nog hoop, er zijn altijd huwelijken die nog stranden op 't laatste nippertje... mss kan je toch een nummer achter de hand houden...lol

Anoniem zei

Allé Johan, een trouwfeest is toch dé uitgelezen gelegenheid om eens goed te kunnen drinken?