woensdag, oktober 04, 2006

fabeltjeskrant

Eindhoven. 'k ben er al twee keer geweest. 1 keer in het Philipsstadion (voor een vriendschappelijke wedstrijd tussen PSV en Antwerp, wat was dat een goeie tijd) en 1 keer om er zelf deel te nemen aan een minivoetbaltornooi.

Maar toch... ik ken daar geen enkel café. Het is duidelijk, ik ben reeds in de voorbereiding van de after marathon (daar heb ik geen 12 weken voor nodig). 't is dan ook al lang geleden dat ik er nog eens een lap heb op gegeven.

Ik ken dan wel niets in Eindhoven, 'k heb wel de kenner bij uitstek gevonden, de maurice. (niet verschieten als je klikt, je bent niet in het bos van de fabeltjeskrant). In zijn post van gisteren, stelt Maurice 't mulderke voor als meeting point. Daar heb ik totaal geen bezwaar tegen. Hopelijk hebben ze daar ook Belgisch bier. Ik gok toch op Duvel en een Antwerps Bolleke, maar vrees wel dat 't niet van 't vat zal zijn.

Oh ja, vandaag toch nog gelopen, drie kilometer. 'k weet wel niet of het de moeite was om daar effectief voor buiten te komen. Laat die marathon maar komen, 'k ben er klaar voor.

Zondag schijnt de zon.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Alé makker ik zie dat ge u al geen zorgen maakt voor die marathon. Dat duidt zeker op een sterke voorbereiding en dat mentaal alles goed zit. Je gaat zeker knallen daar tijdens en na de wedstrijd!!!

Bart zei

had 'k het niet gedacht ... nu al méér geconcentreerd op de après-marathon :-) Doe 't goed hé op zondag ... dat zal best lukken !!

Anoniem zei

Heineken hebben ze er zeker! Maar ook wel echt bier denk 'k ...

Mike zei

Succes daar zondag in Eindhoven. Het gaat ideaal loopweer zijn. Vorig jaar hadden wij met een aantal bloggers afgesproken in een cafe op de markt. Fijn om zo eens een gezicht te kunnen plakken op een blog ;-))