woensdag, november 01, 2006

Verlof....

Nee 'k ben (spijtig genoeg) niet met verlof. Ongelofelijk veel werk voor de moment en voor een "workaholic" als ik is dat "smullen" geblazen. 't is 1.50 en juist mijn laatste e mail verstuurd. Volgende week ook een trip naar ons Zwitsters kantoor gepland. We gaan die Zwitsers eens leren hoe dat allemaal marcheert in den Belgique.

'k heb onderstussen wel wat blogs proberen te lezen. Van Etten Leur onthou ik, veel PR's, veel hazen en een roze olifant (?). Proficiat aan iedereen. 't moet daar ongelofelijk zijn geweest. In Dublin heeft er ook iemand een serieus PR gelopen, spijtig wel van die Guinness, want aan de foto te zien was dat wel een grote "pint" (en alleen maar 3 slokken...).

Allez, 'k ga nog wat slapen om morgen terug een beetje te werken (in Zwiterland is dat blijkbaar geen feestdag...).

En geloof het of niet maar op mijn planning dit jaar staan nog... 2 keer Lierke Plezierke. Ik dacht 11 nov, de 10 mijl en ergens in december ne 1/2 marathon (ben wel niet zeker van de datums).

Tot de volgende.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

In november kom je dan best wel op 25/11 naar Lier :-) tot dan!

Anoniem zei

tot in Lier ... als je't werken kan laten tenminste ;-)

Anoniem zei

cu in Lier .. Veel werkgenot ..kan je dat leren?!, zo laat werken, bij mij lukt dat niet ... dan crash ik vrees ik ..