vrijdag, oktober 05, 2007

'k ben aan 't vechten tegen een post marathon dipje. Denk wel da 'k aan 't winnen ben. Vorige week toch al een 67 km gelopen. Deze week zouden dat er 85 moeten worden (nog 55 te gaan). Maar 't loopt stroef.

Als het lopen wat minder is, dan is het tijd op plannen te maken. Wat wordt er nog gelopen dit jaar en wat met 2008?

In december is er normaal nog de marathon in Spijkenisse. Momenteel wil ik die wel lopen maar mijn benen zijn nog aan het twijfelen. Dus nog efkes afwachten.

Voor 2008 zijn er (voorlopig) geen echte "nieuwe" marathons gepland. Het voorjaar is afhankelijk of ik al dan niet aan de Roparun deelneem (begin mei). Indien ik de roparun loop, plan ik de marathon van Antwerpen (voor de 3de keer) te lopen. Anders loop ik Luxemburg (voor de 2de keer).

In 't najaar, 'k heb er enkele weken over nagedacht, getwijfeld maar... 't zal opnieuw de Jungfrau worden. Bruno, we zijn al met twee.

Met vol goede moed, nu sloefkes aan voor een 15 km in 't donker lopen.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

hey jooke,de moed ni laten zakken jongen, vult anders uw rugzakske eens met een paar duvels ipv met water en ge zult automatisch meer kilometers lopen. groetjes thuis Danny en familie

Anoniem zei

Hier 't zelfde verhaal ... Antwerpen doe 'k misschien mee ... de Jungfrau, ach de Jungfrau ... 'k denk er ook aan ...

Anoniem zei

gisteren gezien op tv, loopkoers in de boekentoren, wat volgend jaar? een volledige marathon in het nachtegaolepaaaark?
vorige week ben ik naar de ziekenkas moeten gaan in halle en die madam aan het lokket had een moestach.......rarara wie zou dat kunnen zijn?
groetjes danny

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

Johan, bedankt voor de aanmoediging, heel tof van jou , maar door dit heb ik nu ook een leuke interesante blog van jou ontdekt ....groetjes Katrien

Bert zei

Laat alles even bezinken en tijdens 't loslopen zullen de snode plannen je zo te binnen schieten.