zaterdag, oktober 13, 2007

Wat een goeie week had moeten worden, is helemaal anders uitgedraaid. Maandag, dinsdag en woensdag waren rustdagen. Daarna was er, met alle collega's van 't werk, een trip gepland naar Malta. Veelbelovend want er stond veel op 't programma en de temperaturen zijn daar toch nog "iets" hoger dan hier. Het vertrek was voorzien op woensdagavond met terugkomst vrijdagavond. Alles leek in orde maar,... mijn trip eindigde tot grote spijt "iets" vroeger. Voor de check in balie van Air Malta was 't afgelopen en dit wegens een externe onvoorziene toepassing van de wet van de zwaartekracht.

Ik zal me moeten tevreden moeten stellen met fotokes. Ik verwacht te zien: een speedboat race tussen Malta en Gozo, een jeepsafari in een 4x4, details van een Maltees avondje stappen , misschien ook wel een badpakkenspecial(voorsmaakje werd toegevoegd),... 't zal me niet goed doen vrees ik. deju, deju, deju.

Dit weekend wordt er ook enorm veel gelopen. In Eindhoven, Brussel en Hasselt. Alle bloggers, veel succes toegewenst. Ik hou het dit weekend op een rustig duurloopje.

Luc, als (nog) niet blogger, doet dat goed in Brussel. Na die stage in Malta moet dat wel een PR opleveren...

5 opmerkingen:

Anoniem zei

da filmke heb je zeker vanwege de prachtige acteerprestaties op je blog gezet?
Wanneer gaan we nog eens iets drinken bij de Hooters? ;-)

Johan zei

@geert, volgend jaar zeker, bij de volgende jungfrau marathon...

RunningRonald zei

kush tv?? ziet er goed uit!

Anoniem zei

Bij het lopen om 7h 's ochtends zie je links en rechts de resten van de badpakkenfiesta hun roes uitslapen op straat. Daar kan je dan omheen slalommen bij lopen doorheen het heuvelachtige St Julians.
De aangename ochtendtemperatuur van 19° waren een voorsmaakje op de herfst (!!) loop in Brussel.
Bedankt voor de aanmoediging en steun Johan. Virtueel (en per crackberry) was je mee gereisd. De lege stoel was een reminder van je pech. Deze keer was de zwaartekracht sterker dan de jungfrau.

Anoniem zei

ING is zelfs gierig op kilometers. De short run was verkocht als 5 km. Bij de aankomst stond er 23min op de chrono, buiten mijn beginners mogelijkheden ! Bij navraag bleek de afstand 4.3 km te zijn. Toch tevreden van de hele ervaring. Als het goed gaat duurt het echter nooit lang.
Tot 23/12 op de Gaston Roelands.