maandag, september 17, 2007

Vandaag een herstelloopje van 6,5 km in de lichte regen afgewerkt. Dat deed deugd na een week rusten. Woensdag staat er nog 1 uurtje extensief lopen geprogrammeerd. Als dat zonder problemen verloopt, sta ik zondag aan de start van Dwars door Mechelen. Ik weet nog niet of ik daar de 5 of 10 km ga lopen.

Morgen ga ik me ook opgeven als kandidaat loper voor de Roparun in mei 2008. Onze Nederlandse collega's zouden graag aan dit evenement deelnemen en hebben de "hulp" ingeroepen van zowel het Belgisch als het Frans kantoor. Een dergelijk initiatief steunen we natuurlijk met veel plezier. De ervaring leert ook dat als de Nederlanders iets organiseren dit tip top in orde is. We zullen wel zien wat dit geeft.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

dedzju ... nu kom je eens in mijne hof lopen, ben ik toch wel de hele dag niet thuis zekerst ...

Anoniem zei

De Roparun is echt de moeite om eens mee te maken. Daar wordt je niet moe van het lopen maar van te weinig rust.

Anoniem zei

hey de jo , wanneer passeer je eens in vollezele? den duvel staat klaar. groetjes je ex buren

Johan zei

@ den Danny. we zullen wel eens afkomen. Nen Duvel, dat klinkt goed.