dinsdag, oktober 23, 2007

Het gaat niet goed. Weinig tijd, geen goesting en elke avond voel ik wel iets aan de achillespees, aan mijn rechterknie of linkerknie, aan mijne rug met als resultaat... al meer dan 1 week rust. Deze avond eens opnieuw proberen te starten met een rustige 5 km.

Ondertussen ook mijn toekomstig loopprogramma nog eens besproken met Piet. En ja, er nog een aantal verschuivingen maar nog geen definitieve beslissingen. Ik moet eerst een beetje terug op mijne positieve komen.

4 opmerkingen:

http://paardterugopstal.skynetblogs.be zei

Loopdipje noemen ze dat tegenwoordig MAAR !!!! dat duurt nooit lang wees gerust verzorg je goed ;-)

Anoniem zei

Hoe noemen ze dat nu weer, mannen die altijd iets mankeren of voelen: VOETBALLERS
Dus komaan Johan schoenen aan en lopen maar.

Anoniem zei

Sorry Johan,
daarnet vergeten om mijn naam te vermelden, dus dieën anoniemen dat was ik.

Anoniem zei

kop op joh ... tot vorige week kon ik ook geen loopschoenen meer zien, maar nu is de goesting voor 100% terug!
Jij bent nu aan de beurt!!