zaterdag, november 10, 2007

Er wordt "weinig" gelopen. Deze week in totaal een 50 tal km. Vandaag waren dat er 21 km. Veel volk ben ik niet tegengekomen. Twee wandelaars, 1 fietser en 1 visser maar vooral veel koude regendruppels en wind.

Ik heb ook wel wat twijfels over de toestand van mijn achillespees. Ik voel soms wel "iets" maar eigenlijk niet genoeg om niet te lopen. Ik zou het best een zachte ondergrond opzoeken en ook hellingen vermijden, maar dat lukt me hier niet. Ijs probeer ik er wel op te leggen maar ben nogal vergeetachtig. Nochtans kan een achillespeesprobleem lijden tot een chronisch probleem met als resultaat, jaren op de sukkel. Eventueel toch eens bij de sportarts binnenspringen.

Deze avond naar de voetbal. 't zal weer ergernis troef zijn, vrees ik.

1 opmerking:

Anoniem zei

Het was dan wel gene vette op de voetbal, maar ze hebben toch weer gewonnen.