zondag, maart 25, 2007

Vorige week ging het niet echt goed, maar dat werd deze week gecompenseerd. Vandaag een duurloopje van 32 km afgewerkt. Na 30 km had ik nog wat overschot. Dan maar efkes, 1,5 km, ietske rapper gelopen (als je thuis komt moet ge er toch moe uitzien). De laatste 500 m. werd het gewoon wat uitlopen.




Dat deed nog eens deugd. Ik had geen vast voedsel mee maar onderweg waren er genoeg vliegskes voorhanden (voor de echte kenners: Ham-me, Ham-me Ham-me - 't moet niet altijd Dender zijn). Volgende week staan er nog een 80-tal kilometers op 't programma en dan is afbouwen. Olé.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Misschien volgende keer kiezen voor wat meer koolhydraten. Bijen en wespen maken naar het schijnt honing. :-)
Je staat er goed voor. Ze zullen je zien aankomen in A'pen en zeker in R'dam - toch als je de eerste ook echt als oefening loopt.
Grtz!

Anoniem zei

CORRECTIE!
Sorry, heb me vergist. Blijkbaar loop je R'dam toch niet. Dus: in de Koekenstad zullen ze ZEKER weten dat je erbij bent. Laat de senioren maar eens zien wat je in petto hebt! Succes!

Anoniem zei

dat verdiend een goeie trappist !!!
Proost !!!

Anoniem zei

Knap Johan, je bent er al helemaal klaar voor. Ze gaan in Antwerpen niet weten wat ze zien als jij daar komt voorbijgezoefd!

Anoniem zei

zeg ne keer, vrienteke ... ge moet 't gaan weten hé ... nu heb ik net m'n pronostiek aangepast en je van de eerste op de derde stek gezet in A'pen, en nu begint ge er weer voor te gaan ... terug op eerste zetten?