maandag, maart 12, 2007

Efkes rusten

Vrij zwaar weekend achter de rug. Zaterdag was er het feest Antwerp - KV Mechelen. Dat deed nog eens deugd. Nadien was er nog wat tijd voor een mix van pinten en bollekes. Een pakske friet kon ook niet ontbreken. Na deze "thuismatch", terug 80 km naar huis gereden.

Zondag, de wekker niet gehoord (das straf) en dus ook "iets" te lang in bed blijven liggen. Waarom kon dat nu niet regenen? Zoals gewoonlijk. Door dat goed weer was er geen excuus meer om niet in den hof te werken.

In de late namiddag, lang getwijfeld, en dan... toch maar beslist om mijn loopschema te volgen met een "snelle" duurloop van 20 km.

Na 15 km was mijn pijp uit.

Vandaag rustdag en indien nodig morgen ook.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Toch nog een gemiddelde van 12km/u met een leeg vat de laatste 5 km's - mooi getraind. Geniet van je rustdagen.

Anoniem zei

De pintjes en bollekes zullen er dan wel uitgezweet zijn zeker!

Anoniem zei

Toch wel een training om fier op te zijn hoor Johan en die pintjes zullen nog een beetje in je systeem hebben gezeten hé.

Anoniem zei

jaja ... mij het valse gevoel geven dat ik rapper ben in den berg op, en dan in September toeslaan hé ... ik ken dat ...

Homer zei

Hier thuis valt geregeld de uitspraak: " 's Avonds grote mens, 's morgens... "

Anoniem zei

Pijp uit? Ik vind dat nog altijd schitterend gelopen hoor, amai! En die hartslag zit ook goed. Knap!