zaterdag, februari 24, 2007

snotneus

Ik geraak er niet van af. Al meer dan twee weken loop ik met ne snotneus en sta ik op met keelpijn. Wel geen koorts dus de trainingen worden gewoon afgewerkt. Op 't werk wel een tandje moeten bijsteken wat resulteerde in een tandje minder in 't lopen. Ik heb immers geen tanden op overschot.

Vorige week toch nog aan een weektotaal geraakt van 60 km.

Deze week ook goe bezig geweest. Vandaag in alle vroegte en nog voor de regen een duurloop in marathontempo afgewerkt. Aangezien ik het goe zien zitten, heb ik de 14 km afgelegd in een tempo van 12,6 km/u met een gemiddelde HS van 147.

Morgen staat er een lange duurloop van 30 km gepland. Die ga ik eens heel rustig lopen se.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Marathontempo = 12,6 km./uur ... sterk bezig zou ik zeggen. Benieuwd naar je tempo op je dertiger. En eindelijk kon FCB nog es winnen se! 't Was niet echt goed, maar 't was wel es verdiend!

johan zei

Sterk bezig Johan, Veel succes met de 30er!

Anoniem zei

een snotneus en dan nog 60KM, 12,3 gemiddeld en morgen 30KM.. zonder snotneus ben je een bedreiging voor elke Keniaan.. loop ze morgen!

Anoniem zei

12,6 per uur met hs 147??
en dan nog een snotneus????
jawadde!

Tjoff zei

Waaw, 12,6km/u is enorm snel en zeker voor die afstand.
Hoe slaag je er trouwens in om zo'n lage hartslag te hebben bij die snelheid. Moest ik dat doen aan die snelheid zat ik aan een gemiddelde hartslag van 180 bpm of misschien zelfs iets meer.
(Gewicht: 79km, lengte: 1m87)