zaterdag, februari 10, 2007

Lier

Wegens een vrij bewogen week, zal ik vandaag niet naar Lier afzakken. In plaats daarvan wordt alles in gereedheid gebracht om van ons huis een versterkte burcht te maken. Dit zou terug moeten zorgen voor een betere nachtrust. Ook zal er tijd worden vrijgemaakt om te bekijken hoe we het met de verzekering gaan regelen. Zoals ik reeds had voelen aankomen, als ze voor een aanzienlijk bedrag moeten tussenkomen, doen ze een beetje lastig. Dit wordt vervolgd.

Op het loopfront gaat alles vrij goed. Ik hou me volledig aan de 6 trainingen per week en verteer deze zonder probleem. De lange duurlopen worden ook steeds maar langer. Morgen zullen er in principe 27 km bijkomen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

We hebben naar je uitgekeken in Lier, maar helaas niet gevonden. Nu is duidelijk waarom.
Wat de trainingen betreft, goed begonnen is half gewonnen. Doe zo voort!

Anoniem zei

Ook wij kregen begin januari ongewenst bezoek, en lieten daarom een nieuwjaarsfeest links liggen. Ik begrijp dus dat je geen tijd en zin had om helemaal naar Lier te komen. Tot een volgende gelegenheid !