dinsdag, november 07, 2006

Terug in 't land

Jawel, vorig bericht diende ik plots af te sluiten, wegens onverwachte Zwitserse omstandigheden. Ik ben twee dagen in Neuchatel geweest. Prachtige omgeving. Als ik 's morgens wakker werd, was "dit" het resultaat, het meer van Neuchatel. Op de achtergrond zijn, bij helder weer, ook de Alpen zichtbaar.

Zoals reeds eerder gemeld, heb ik daar zeer toffe collega's ontmoet, ook zeer professioneel (logisch hé anders zouden ze toch niet bij ons zitten zeker...). Na een vruchtbare werkdag, ook samen met hen een gezellige avond op restaurant doorgebracht.

Daarna een beetje doorgezakt met een Zwitserse collega.... Hier het bewijs : FOTO

en dan begon bij mij licht te branden.

Om alle misverstanden te vermijden. De laatste twee foto's zijn van het weekend ervoor. Het feest van Inez voor haar 8ste verjaardag. Er zijn daar nog veel foto's genomen en ook een filmke... Gelukkig weet ik niet hoe je dit op de blog moet krijgen en heb ik momenteel geen tijd om dit uit te zoeken.

En in Zwisterland heeft ondergetekende zich wel degelijk voortreffelijk gedragen. Er zijn dan ook geen foto's gemaakt.

Met 't lopen gaat het iets minder. Vorige zaterdag werden er 16 km gelopen, maar daarna niets meer. Pijn in de knie. Morgen probeer ik rustig opnieuw te beginnen en ook eens wat blogs bij te lezen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Als ik 't goed lees was 't resultaat van uw ontwaken in Zwitserland het meer van Neuchatel!? Toch wat te veel gedronken de avond tevoren??
Anderzijds: welcome back!!

Bruno zei

En wij dan maar lopen in ons kleine Belgische landje.
Zouden we in zwitserland eens geen weglogloop kunnen organiseren ?

Anoniem zei

enjoy the holidays !