woensdag, november 08, 2006

Rusten

Gisteren in de gietende regen een 40 tal minuten gelopen. Dat was nog eens plezant.

Maar vandaag... opnieuw een pijnlijk gevoel, ter hoogte van de knie, maar aan de binnenkant van het been. Wat zou dat nu weeral zijn...de leeftijd?? Dezelfde pijn had ik zaterdag reeds gevoeld. 3 dagen rust waren blijkbaar onvoldoende. Dus opnieuw rusten en Fastum smeren. Indien ik tijd heb misschien zaterdag eens bij den dokter binnenspringen. Dan kan ik ook nog eens mijn bloed laten controleren. Misschien wel gevaarlijk want ik ga morgen mijn armspieren trainen. We gaan ons maandelijks stappeke in de wereld zetten in "'t stad" met de studiemakkers van een 20 tal jaar geleden. Dergelijke dingen worden goed onderhouden.

Op 't werk nog steeds op zoek naar een extra medewerker, maar blijkbaar niet zo evident om deze te vinden. De vacature staat toch reeds meer dan een maand op 3 websites. Uit een studie blijkt echter dat de gemiddelde tijd om een dergelijk profiel ingevuld te krijgen momenteel 90 dagen bedraagt. Dat vind ik zeeer lang. Wel juist op tijd voor een ... gelukkig nieuwjaar.

3 opmerkingen:

Bruno zei

Heb je gisteren zo snel gelopen om te drogen ? Of heb je zo veel geslalomd tussen de druppels dat de binnenkant van je been er niet tegen kon ?
Toch wel lekker verfrissend die belgische regen.

Anoniem zei

De leeftijd? Nope! Jij hebt duidelijk nood aan een Alpenkuur ... laat ons zeggen, zo rond september ;-)

johan zei

Hey,
tja...het is wat met die pijntjes; dan weer links, dan rechts, soms eens bovenaan en dan weer onderaan! En dan zeggen ze direct; ge moet maar rusten!
En dan weer:"rust roest"! :-/

't Is wat om hardloper te zijn hé ;-)